lördag 22 maj 2010

En trevande början

Som småbarnsmamma och mammaledig så försöker jag mig försiktigt på att sy lite barnkläder. Jätteroligt och jättepillrigt ibland. Sant är att man lär sig av sina misstag :) Tusen tack för flickorna som designar egna tyger...utan er hade det inte varit lika roligt :D Jag kikar runt på lite sybloggar och får tips som jag suger åt mig. Köpte mig också ett nummer av Ottobre och gav mig in i leken. Hittils har jag sytt en långärmad tröja i trikå från mjukatyger till min femårige son. Han har även fått en molntröja från jnydesigns tyger. Lilltjejen som blir ett halvår har fått en molnbody i matchande färgställning som sonens tröja samt en matchande klänning i fordonstyget från mjukatyger. Hon har även fått en liten bomullsklänning i tyg från den lokala tygbutiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar